Kamis, 27 Februari 2014

contoh surat lamaran kerja english

contoh surat lamaran kerja english нижче може бути посиланням для вас , хто хоче влаштуватися на роботу в якості педагога або вчителя. Дійсно, багато людей , які хочуть бути вчителем , особливо державні службовці. Через отримати позицію , як вважають , приносить процвітання свого життя. Дійсно , уряд надає добробуту для вчителів, які мають статус державних службовців , даючи основну зарплату та інші посібники .

Ви в прямому ефірі скопіювати Ламара зразок листа нижче і налаштувати з ваших особистих даних , які у вас є. Не забудьте докласти допоміжні файли , так що ви можете бути прийняті в якості вчителя в школі установи ви хочете. Якщо ви плануєте застосовувати в якості вчителя , то ви можете побачити кавер зразок листа нижче як еталон .

З повагою ,
Тому я роблю заяву на прийом на роботу , щоб стати зарплата вчителів школа при свинцю пан / пані , як і для моїх особистих даних таким чином:

Ім'я : Zabir Аль Ахсан S.Pd
Місце і дата народження : Berastagi , 15 березня 1985
Стать: Чоловік
Релігія: Іслам
Останній Освіта: S- 1 англійське відділення
Адреса: Jl. Роза алея , 91 Баньюванги

Виходячи з вищевикладеного , я маю намір подати заявку на роботу , щоб стати вчителем у навчання в школі , що пан / пані привести сьогодні . Для вашого розгляду , я докладаю :

1 . Фото копія останньої диплом 1 аркуші
2 . Фото копія стенограми класів 1 лист
3 . Фото копія посвідчення особи 1 лист здобувачів
4 . Копія посвідчення особи 1 аркуші
5 . Розмір фотографії 3 х 4 см 2 шт

Таким чином , я створив цей супровідний лист в істині , за увагу і мудрість пана / Mrs я кажу величезне спасибі.

 Легкий і дуже практично чи не так? Просто скопіюйте і виразно зупинявся вище документів і ви можете мати новий лист прийомі на роботу для негайного школі ви посилаєте його в агентство ви збираєтеся. Сподіваюся вдалося і удачі employess Пошук вакансій лист Приклад Учитель вище

Tidak ada komentar:

Posting Komentar